Zwroty kierujemy na adres:
Chmielna 17, 55-093 Brzezia Łąka,
Moodada Karolina Miler
Nip: 6391992746
Regon: 542211361
Formularze zwrotu i reklamacji
Infolinia sklepu moodada.pl
poniedziałek – piątek od 9 – 14
Tel. 574 949 299
Wszelkie zapytania można kierować na adres:
biuro@moodada.pl
Zwroty oraz reklamacje można kierować na adres:
zwroty@moodada.pl
Krok 1: Sprawdź termin zwrotu
- Klient ma 14 dni od otrzymania przesyłki na odstąpienie od umowy.
- Towar nie może być używany. nie może nosić śladów użytkowania. Zapachów, które jednoznacznie mówią o noszeniu przez klienta odzieży. Musi posiadać oryginalną metkę.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu.
Krok 2: Wypełnij formularz zwrotu
- Pobierz formularz zwrotu ze strony sklepu (lub skorzystaj z dowolnego).
- Wypełnij go dokładnie – wpisz dane kontaktowe, numer zamówienia, nazwy zwracanych produktów i ewentualnie powód zwrotu.
Krok 3: Przygotuj paczkę do odesłania
- Zapakuj zwracany produkt – powinien być nowy, nie noszony, z metkami i w oryginalnym opakowaniu ( dokładne objaśnienia znajdują się w Regulaminie sklepu).
- Do paczki dołącz:
- Wypełniony formularz zwrotu
- Dowód zakupu (np. paragon lub faktura)
Krok 4: Odeślij paczkę
- Wyślij paczkę na adres podany przez sklep.
- Koszt przesyłki pokrywa klient.
Krok 5: Oczekuj na zwrot środków
- Po otrzymaniu i zaakceptowaniu zwrotu, sklep niezwłocznie dokona zwrotu pieniędzy – zwykle tą samą metodą, którą klient zapłacił.
REKLAMACJA TOWARU (RĘKOJMIA ZA WADY)
Podstawa prawna:
- 556–576 Kodeksu cywilnego (rękojmia)
- ustawa o prawach konsumenta (w zakresie terminów i obowiązków informacyjnych)
Krok 1: Wady towaru
- Klient może złożyć reklamację, jeśli towar jest uszkodzony np. dziura, rozdarcie.
Krok 2: Złożenie reklamacji
- Przesłanie towaru wraz z załączonym formularzem reklamacyjnym na adres ul. Chmielna 17, 55-093 Brzezia Łąka. Nazwa sklepu Moodada.
- W opisie reklamacji muszą znajdować się:
- informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
- żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia;
- danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
Krok 4: Obowiązek sprzedawcy
- Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych na ustosunkowanie się do reklamacji.
Krok 5: Realizacja uznanej reklamacji
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana, sprzedawca powinien:
- bezpłatnie naprawić towar lub wymienić go na nowy (według wyboru klienta, chyba że jest to niemożliwe lub zbyt kosztowne),
- jeśli to niemożliwe – zwrócić część lub całość pieniędzy.
Wszelkie informacje są zamieszczone w regulaminie. Zakładka zwroty i reklamacje jest krótkim ułatwieniem i pomocą, jednak nie zawiera wszystkich prawnych zapisów, dlatego proszę o dokładne zapoznanie się z regulaminem.