Zwroty

Zwroty kierujemy na adres: 

Chmielna 17, 55-093 Brzezia Łąka,

Moodada Karolina Miler

Nip: 6391992746

Regon: 542211361

Formularze zwrotu i reklamacji

Infolinia sklepu moodada.pl

poniedziałek – piątek  od 9 – 14

Tel. 574 949 299

Wszelkie zapytania można kierować na adres:

biuro@moodada.pl

Zwroty oraz reklamacje można kierować na adres:

zwroty@moodada.pl

Krok 1: Sprawdź termin zwrotu

  • Klient ma 14 dni od otrzymania przesyłki na odstąpienie od umowy.
  • Towar nie może być używany. nie może nosić śladów użytkowania. Zapachów, które jednoznacznie mówią o noszeniu przez klienta odzieży. Musi posiadać oryginalną metkę.
  • Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu.

Krok 2: Wypełnij formularz zwrotu

  • Pobierz formularz zwrotu ze strony sklepu (lub skorzystaj z dowolnego).
  • Wypełnij go dokładnie – wpisz dane kontaktowe, numer zamówienia, nazwy zwracanych produktów i ewentualnie powód zwrotu.

Krok 3: Przygotuj paczkę do odesłania

  • Zapakuj zwracany produkt – powinien być nowy, nie noszony, z metkami i w oryginalnym opakowaniu ( dokładne objaśnienia znajdują się w Regulaminie sklepu).
  • Do paczki dołącz:
    • Wypełniony formularz zwrotu
    • Dowód zakupu (np. paragon lub faktura)

Krok 4: Odeślij paczkę

  • Wyślij paczkę na adres podany przez sklep.
  • Koszt przesyłki pokrywa klient.

Krok 5: Oczekuj na zwrot środków

  • Po otrzymaniu i zaakceptowaniu zwrotu, sklep niezwłocznie dokona zwrotu pieniędzy – zwykle tą samą metodą, którą klient zapłacił.

REKLAMACJA TOWARU (RĘKOJMIA ZA WADY)

Podstawa prawna:

  • 556–576 Kodeksu cywilnego (rękojmia)
  • ustawa o prawach konsumenta (w zakresie terminów i obowiązków informacyjnych)

Krok 1: Wady towaru

  • Klient może złożyć reklamację, jeśli towar jest uszkodzony np. dziura, rozdarcie.

Krok 2: Złożenie reklamacji

  • Przesłanie towaru wraz z załączonym formularzem reklamacyjnym na adres ul. Chmielna 17, 55-093 Brzezia Łąka. Nazwa sklepu Moodada.
  • W opisie reklamacji muszą znajdować się:
    • informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
    • żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia;
    • danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

Krok 4: Obowiązek sprzedawcy

  • Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych na ustosunkowanie się do reklamacji.

Krok 5: Realizacja uznanej reklamacji

  • Jeżeli reklamacja zostanie uznana, sprzedawca powinien:
    • bezpłatnie naprawić towar lub wymienić go na nowy (według wyboru klienta, chyba że jest to niemożliwe lub zbyt kosztowne),
    • jeśli to niemożliwe – zwrócić część lub całość pieniędzy.

 

Wszelkie informacje są zamieszczone w regulaminie. Zakładka zwroty i reklamacje jest krótkim ułatwieniem i pomocą, jednak nie zawiera wszystkich prawnych zapisów, dlatego proszę o dokładne zapoznanie się z regulaminem.